بی پلاک

کلبه دلتنگی

بی پلاک

کلبه دلتنگی

انتظار

عمر آنقدر سریع می‌رود که انگار از دست ما فرار می‌کند..

پیش‌تر ها که نوجوانی جسور بودم گمان می‌کردم لحظه‌ها در دستان من به سر می‌برند

حال اینکه لحظه‌ها مرا با خود برده‌اند

و دلم را لابه‌لای چرخ‌های روزگار له کرده‌اند

و من هنوز سر در گمم که دلم کجا گیر است!

نمی‌دانم چرخش روزگار کی دلم را آزاد خواهد کرد

ولی ای رفیق قدیمی! تو پایت را از روی گلویم بردار..!

با توام ای بغض!

بگذار آه از گلویم بگذرد......................یاعلی

نظرات 1 + ارسال نظر
ولایت رهبری چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:52 ق.ظ http://velayatrahbari.blogfa.com

بسم رب الزهرا

سلام خدمت شما:

با گزارشی تصویری از زلزله زدگان آذربایجان درخدمت شما بزرگواران هستیم.

مصیبت این زلزله بزرگ را در شهر های اهر،هریس،ورزقان را به تمامی هموطنان مخصوصا به

همشهریان خود تسلیت گفته وبه بازماندگان این حادثه تلخ تسلیت گفته وبرای جانباختگان

از خدای متعال بخشش و مغفرت را خواستاریم.

هر نظر شما دل گرمی برای زلزله زدگان و تسلیت برای بازماندگان این حادثه ی بزرگ هست.

پس منتظر حضور گرمتون در محفل بسیجیان و رهروان شهدا هستیم.

التماس دعا

یازهرا(س)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد